Sabtu, 10 Oktober 2009

aku dan blogger..
























assalamualaikum...

Blog ini telah di syorkan oleh mber aku p.loh.. aku terpikat ngan blog ni b'coz aku ni ske ngat menulis..hehehe... w/pun aku bukan seorg yang kreatif tapi aku ske kan sesuatu yang baru.. aku harap korang2 semua layan lah blog aku ni k.. heheheee...






kepada kawan-kawan...

bila kita ditakdirkan berjauhan,tidak bermaksud perhubungan kita akan terpisah..
setiap detik kenangan yang kita ciptakan akan meninggalkan seribu satu kenangan buat perhubungan kita untuk selamanya.. kita mengharapkan ukhwah persahabatan kita sentiasa utuh antara kita..
jadi jangan sisihkan diri kita dari kelompok kita.. kejayaan yang kita capai hari ini bukanlah sesuatu yang akan menjadi kemenangan kita.. so.. jangan biarkan diri anda di selubungi  MISTERI..


PIC BERBUKA PUASA DI UPC



 

                                     









pic ni kami ambik sewaktu bulan puasa.. kami telah berbuka bersama-sama di kolej Harun AMINURRASHID.. w/pun awk2 SEMEKAR kt c ni xramai tapi aku dapat rasakan keakraban antara kami.



2009, 17 oktober

KASIH SAYANG SAHABAT.....

pernah x kita terpikir kita akan kehilangan sahabat yang amat kita kasihi?? memang sesuatu yang di luar jangkaan kita kan.. aku bahagia di sini di temani sahabat2 yang sentiasa berada di cc aku. walaupun ingatan kepada keluarga senantiasa menggamit memori sepanjang aku di sini. aku mengetahui apa yang terbaik untuk diriku.. .....











































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen pape kt cni k..